مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان اولین مرکز آرایش دائم در تهران به مدیریت سرکار خانم غزل زرگریان بهترین میکروبلیدینگ کار و مستر آرایش دائم بین المللی می باشد. در این مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات آرایش دائم با بالاترین سطح از کیفیت به شما عزیزان هستیم.
https://ghazalzargarian.com
09128998646
09129560979
02122369427

  • ۰
  • ۰

فیبروز ابرو از روش های هاشور ابرو می باشد که توسط آکادمی فی معرفی شد. این تکنیک یکی از بروزترین و محبوب ترین تکنیک های آرایش دائم می باشد که به شما در داشتن ابروهایی خوش فرم و خوش حالت کمک می نماید.شما عزیزان می توانید با استفاده از تکنیک فیبروز ابروهایی پهن داشته و تمامی نواقص ابروهایتان را برطرف نمایید.

فیبروز ابرو بدون درد

در این تکنیک از سوزن های یکبار مصرف و انواع رنگ تاتو ارگانیک و طبیعی استفاده می شود. خطوط کشیده شده در تکنیک فیبروز ابرو دقیقا مسابه با تار ابروها می باشد.

فیبروز ابرو

مراحل انجام فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو از تکنیک های آرایش نیمه دائمی است و استفاده از این روش نیازمند تخصص و تجربه بالا است. لازم به ذکر است با توجه به نیمه دائمی این روش در صورت کیفیت پایین انجام آن لازم است تا از خدمات ریموو تاتو استفاده نمایید. در نتیجه پیشنهاد می شود تا بهترین پیگمنتر ممکن را بیابید و این تکنیک را در سالن ها و مراکز معتبر آرایش دائم انجام دهید.

فیبروز ابرو دخترانه

بررسی تفاوت های فیبروز ابرو با تاتو ابرو

تاتو ابرو از تکنیک های قدیمی برا رفع نواقص ابروها می باشد. در این روش تزریق رنگدانه در لایه های زیرین پوست انجام میشد و این خود سبب افزرایش مدت زمان ماندگاری تاتو ابرو میشد. از طرفی نیز باید توجه نمایید که ابروها به شکل سایه ابرو میشدند و فرمی مصنوعی داشت. اما فیبروز ابرو با قلم دستی برای شما عزیزان انجام می شود. این قلم ها دارای سری سوزنی هستند که می توانند تا خطوطی دقیقا مشابه با تار ابروها برای شما عزیزان ایجاد نمایند.

فیبروز ابرو به شدت طبیعی می باشد و می تواند تغییرات نچرالی را برای شما عزیزان ایجاد نماید. با توجه به ظرافت بسیار زیاد فیبروز ابرو، ماندگاری این تکنیک به شدت کمتر از تاتو ابرو است.

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو به چه مواردی بستگی دارد

ماندگاری فیبروز ابرو بین 6 ماه تا یکسال می باشد. در نتیجه این تکنیک نیازمند ترمیم خواهد بود. شما عزیزان با انتخاب این روش می توانید از بابت کیفیت بالای آن اطمینان خاطر داشته باشید.

از نکات بسیار مهم در ماندگاری فیبروز ابرو می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز با تجهیزات باکیفیت

نوع پوست شما

نوع پوست و میزان رنگ پذیری آن به شدت در میزان رنگ پذیری ابروها تاثیر گذار است. اغلب افراد با پوست چرب ماندگاری بسیار کمتری را تجربه می نمایند. در نتیجه لازم است تا قبل از مراجعه برای انجام فیبروز ابرو از تکنیک های مرتبط با تنظیم چربی پوست استفاده نمایید.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز با بهترین کیفیت ممکن

کیفیت رنگ مورد استفاده برای فیبروز ابرو

رنگ مورد استفاده برای فیبروز ابرو باید از آکادمی فی باشد. در صورتی که رنگ تاتو ارگانیک نبوده و کیفیت پایینی داشته باشد.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز با متخصص ماهر

تغییرات هورمونی

تغییرات هورمونی یکی از مهم ترین موارد در میزان رنگ پذیری پوست شما عزیزان است. باید توجه نمایید در دوران هایی که دچار تغییرات هورمونی می شوید به هیچ عنوان برای انجام فیبروز ابرو نباید مراجعه نمایید. این زمان ها عبارتند از دوران های قاعدگی، شیردهی و بارداری و....

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز به صورت تخصصی

چه کسانی می توانند فیبروز ابرو انجام دهند ؟

فیبروز ابرو به تمامی کسانی که ابروهایی کم پشت دارند و می خواهند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر نمایند به شدت پیشنهاد می شود. خانم های شاغل و خانه داری که دوست دارند همیشه چهره ای آراسته و منظم داشته باشند می توانند از این تکنیک محبوب نهایت استفاده را ببرند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی