مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان اولین مرکز آرایش دائم در تهران به مدیریت سرکار خانم غزل زرگریان بهترین میکروبلیدینگ کار و مستر آرایش دائم بین المللی می باشد. در این مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات آرایش دائم با بالاترین سطح از کیفیت به شما عزیزان هستیم.
https://ghazalzargarian.com
09128998646
09129560979
02122369427

  • ۰
  • ۰

لیفت و لمینت ابرو از نمونه خدمات پرطرفدار ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان می باشد. امروزه داشتن ابروهای خوش فرم و زیبا نقش بسیار پر رنگی در زیبایی صورت ایفا می کند. همه خانم ها دوست دارند همیشه ابروهای مرتب داشته باشند تا مدت زمانی که به آرایش اختصاص می دهند کاهش یابد.

 

لیفت ابرو با مواد در مرکز غزل زرگریان

تکنیک لیفت و لیمنت ابرو با مواد با هدف برای مرتب شدن، حالت دادن و تقویت و پر پشت شدن ابروها انجام می شود. در نهایت لیفت و لیمنت ابرو با مواد مای لمینیشن به تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم ترشدن ابروها می انجامد.

با لیفت و لمینت، تارهای ابرو به سمت بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر می شود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمی شود بلکه ابرو تقویت هم می شود.

 لیفت ابرو با مواد

لیفت ابرو چیست؟

برای رفع افتادگی و فرم دهی ابرو راه های بسیاری ابداع شده. برخی موقت و نیمه دائم هستند. و برخی دائمی تر و از روش های درمانی و زیرشاخه جراحی های زیبایی محسوب می شوند.

یکی از روش های که به صورت موقت با ایجاد فرم مناسب ابرو ها و بالا کشیدن ابرو ها طرفداران بسیاری پیدا کرده لیفت ابرو با مواد لیفت است که در سالن های زیبایی انجام می شود.

در این روش با حالت دهی به تارهای ابرو به سمت بالا تا حدودی افتادگی به سمت پایین را به صورت موقت رفع میکند.لیفت ابرو با مواد لیفت بیشتر مناسب افرادی است که جوان تر هستند و از انجام این روش قصد فرم دهی به ابرو های خود را دارند

 لیفت ابرو هاشوری

لیفت ابرو هاشوری چگونه انجام می شود ؟

برای اجرای لیفت ابرو هاشوری، مواد با منشا گیاهی و ارگانیک مخصوص به وسیله براش های مناسب این کار روی ابرو گذاشته می شود و بعد از گذشتن تایم مکث مشخص شما شاهد حالت گرفتن ابرو های خود هستید.

لیفت ابرو تخصصی در مرکز غزل زرگریان

نحوه صحیح براش زدن ابرو ها باعث می شود ابروها پر پشت تر و خوش حالت به نظر برسند. لیفت ابرو با متریال عالی از برند مای لمینیشن ایتالیا پروسه گیاهی کراتینه است. که تقویت و پرپشتی ابروها را نیز به دنبال خواهد داشت. به جرات می توان گفت لیفت ابرو هاشوری یکی از به صرفه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو ها به حساب می آید.

لمینت و لیفت ابرو با بهترین کیفیت

لمینت و لیفت ابرو بیشتر مناسب چه افرادی است ؟

در حالت کلی می توان گفت که لیفت ابرو هاشوری با مواد برای تمامی خانم هایی که زیبایی طبیعی چهره را دوست دارند. روشی مناسب است. با این حال بهترین گزینه ها عبارتند از :

خانم هایی که دنبال تغییراتی ساده و بی خطر هستند که به زیبایی شان نیز بیفزاید .

افرادی که موی ابروی آنها به سمت پایین متمایل شده است. و این فرم افتاده ابروهایشان را دوست ندارند .

لمینت و لیفت ابرو

تمام افرادی که تمایل چندانی به تاتو ابرو ندارد. ولی خواهان ابروهای پرپشت و پهن دخترانه و طبیعی با استفاده ازمواد ارگانیک هستند .

کسانی که به خاطر مشغله زیاد وقت برای آرایش و متعادل سازی فرم ابروی خود ندارند. و خواهان روش پایدار تری برای خوش فرم کردن ابروی خود هستند .

کسانی که ابروهای هاشور زده دارند.در صورتی که موهای ابرویشان بلند شده باشد می توانند با لیفت ابرو با مواد ارگانیک از این روش برای بهبود ساختار ابروی خود به راحتی بهره ببرند.

برای لیفت و لمینت ابرو خود با بهترین متد و مرغوبترین مواد  و بدور از عوارض لیفت می توانبد با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com

09128998646

09129560979

021-22369427

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی