مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان اولین مرکز آرایش دائم در تهران به مدیریت سرکار خانم غزل زرگریان بهترین میکروبلیدینگ کار و مستر آرایش دائم بین المللی می باشد. در این مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات آرایش دائم با بالاترین سطح از کیفیت به شما عزیزان هستیم.
https://ghazalzargarian.com
09128998646
09129560979
02122369427

  • ۰
  • ۰

تتو خط لب و تتو رژ لب از نمونه خدمات تخصصی ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان می باشد که با استفاده از به روزترین تکنیک های دنیا به شما زیبارویان گرامی ارائه می شود. 

تاتو رژ لب دائم

 

خط لب تتو جایگزین مناسبی برای کشیدن خط لب با مواد آرایشی و صرف زمان زیاد برا این کار است. اغلب بانوان دوست دارند همواره لب های زیبا و جذاب داشته باشند.

تاتو خط لب و رژ لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

معمولاً برای زیباسازی لب‌های باریک و یا نامتقارن، از تاتو خط لب و رژ لب استفاده می‌شود. البته جز این موارد خط لب کمک می‌کند تا رژ لبی که زدید تمیزتر به نظر برسد.

خط لب دائم با بیشترین ماندگاری

خط لب دائم

خط لب تاتو روشی نوین در حوزه آرایش دائم است. از این روش با هدف قرینه‌سازی لب و ایجاد خط لب دائم و رفع تیرگی دور لب استفاده می‌شود.

تاتو خط لب دائم در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

 

تاتو خط لب یکی از زیرمجموعه‌های تتو لب است که انواع مختلفی از قبیل لب‌سازی، شیدینگ لب، هاشور لب، تاتو رژلب و تاتو خط لب دارد.

این موارد همگی از روش‌های زیباسازی لب هستند که برای تغییر حالت لب، تقویت رنگ لب، حجیم کردن لب، رفع چروک و تیرگی اطراف لب، متقارن کردن لب‌های آسیب‌دیده براثر تصادف یا جراحی و ترمیم خط لب در نقص‌های مادرزادی (لب شکری‌) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما این روش‌ها را می‌توان در دو دسته کلی تقسیم کرد:

تاتو رژ لب با بهترین کیفیت در مرکز غزل زرگریان

تاتو رژلب؛

این روش منجربه تغییر رنگ کل لب و تغییر فرم و شکل لب می‌شود. برای افرادی با لب‌های رنگ پریده و یا تیره و حجیم کردن لب‌ها مناسب است.

تاتو خط لب با قیمت عالی

تاتو خط لب؛

که برای برجسته‌تر کردن خط اطراف لب کاربرد دارد، مناسب افرادی است که با مشخص کردن خطوط بیرونی لب می‌خواهند رنگ داخلی لب‌ها را متتاسب با موقعیت‌های مختلف تغییر دهند.

تتو رژ لب و تتو خط لب با استفاده از دو تکنیک میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ بر روی لب‌ها ایجاد می‌شوند.

تاتو رژ لب و خط لب دائم در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

چه افرادی کاندیدای تتو خط لب هستند؟

این متد برای بانوانی با لبهایی نازک و زیبا و خوش فرم برای برجسته سازی و تثبیت فرم زیبای لبها پیشنهاد می شود. یا بانوانی با لبهایی که دچار آسیب و جای زخم و بخیه است. 

 

علاوه‌ بر اینها برای افرادی که خواهان لبهایی زیبا و بی عیب و نقص هستند ولی زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند.

تاتو خط لب نه تنها برای ایجاد آرایش دائمی خط لب استفاده می‌شود بلکه به وسیله آن می‌توان تیرگی و چروک دور لب را نیز کاهش داد و همچنین برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها گاهی از خط لب تاتو استفاده می‌شود.

ماندگاری تتو خط لب چقدر است؟

در جواب این سوال باید عرض کنم که، معمولاً تاتو خط لب به روش میکروپیگمنتیشن، بین 6 ماه تا یکسال ماندگار است و بعد از این مدت نیاز به ترمیم دارد.

البته این مدت زمان بسته به پوست و رنگی که برای تاتو انتخاب کرده‌اید، متفاوت خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، اگر رنگی که انتخاب کرده باشید، پررنگ باشد، دوام و ماندگاری آن بیشتر از سایر رنگ‌ها خواهد بود.

 

قیمت تاتو خط لب و رژ لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

قیمت تاتو خط لب و رژ لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

قیمت تاتو لب و همچنین قیمت تتو خط لب  با توجه به اینکه با چه روشی انجام شود، تعیین می‌شود. تاتو رژلب با قیمت بیشتری نسبت به تاتو خط لب انجام می‌شود زیرا هم مواد بیشتری استفاده می‌شود، و هم مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد.

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و بهترین متریال را با استفاده از به روزترین روش ها برای شما به کار گرفته ایم تا نتیجه رضایت بخشی را برای شما فراهم آورد.

برای اطلاع از قیمت تتو رژ لب و قیمت تتو خط لب با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی